montessori

Portes Obertes

Tot l’any

Coneix la nostra escola en el seu dia a dia plena de vida.

Us plantegem el nou format de portes obertes adaptat a la situació actual: totalment segures, respectant les mesures sanitàries però mantenint el caràcter càlid, familiar i pròxim que ens defineix.

Vine a:

• Portes obertes presencials (LLAR): dijous 21 d’abril a les 17.30h

T’esperem!

Visita personalitzada

Contacta amb l’escola

som?

Entenem l’escola com un espai de vida, proper i familiar, una comunitat en la qual tothom participa, se sent feliç i n’és protagonista.

Som una escola formada per un equip de professors i professores amb llarga trajectòria professional i humana, amatents a les noves tecnologies que ajudin a l’alumne/a en el projecte pedagògic, sense oblidar el tracte humà i proper cap a l’infant/jove i la seva família.

En aquestes visites

descobriràs…

Etapes Educatives

Llar d’Infants, Educació Infantil, Primària i Secundària són les etapes que formen la nostra escola.

Vols conèixer més sobre les nostres etapes educatives? Fes click aquí:

Professorat

Coneixeràs al professorat que forma l’escola i que acompanyarà al vostre fill o filla en cada etapa.

Metodologia i projectes

T’explicarem la metodologia del nostre pla pedagògic innovador basat en projectes i treball cooperatiu.

• Visió Montessori
  • Projecte VOL
  • Escola multilingüe
  • Intel·ligències múltiples
  • Educació en valors
  • Programació i robòtica
  • Foment de la lectura i apadrinament lector
  • Hort escolar.
  • Legiland
  • Atenció personalitzada, grups reduïts, i tutories individuals

L’Escola

Coneixeràs l’essència i carisma de la nostra escola a tots els nivells.

Una escola petita i familiar que acompanya als nostres alumnes en el seu creixement personal i acadèmic conjuntament amb la implicació de les famílies.

d’interès

• Al nostre dossier de benvinguda trobaràs la nostra oferta educativa, projecte pedagògic i tot el que necessites saber sobre Escolàpies Olesa.

Visita virtual de l'escola

Aules de música, TAC, plàstica i tecnologia, gimnàs, biblioteca, laboratori, jardí i molt més!

Tot adaptat a les necessitats actuals del nostre alumnat.

Fes clic al següent botó per veure les instal·lacions de la nostra escola.

Dates de preinscripció

del curs 2022-2023

• Llar d’Infants: tot l’any.
  • Infantil i Primària: del 7 al 21 de març.
  • ESO: del 9 al 21 de març.

Per a qualsevol consulta sobre el procés d’admissions poden escriure un correu a info@escolapiesolesa.org o trucar al 937780296.

amb nosaltres

Col·legi Escolàpies Olesa