Els nostres

Serveis

Administració

i Secretaria

Aquests són els horaris i les persones responsables de cada Departament.

ADMINISTRACIÓ

Sra. Ana M Gil

De dilluns a divendres : 09:30 h -13:30 h / 15:30 h – 16 h (contactar prèviament)
Tel: 93 778.02.96

administracio@escolapiesolesa.org

SECRETARIA

Sra. Carme Ponsa
De dilluns a divendres : 09:30 h -12:00 h / 15:15 h – 17 h (contactar prèviament)
Tel: 93 778.02.96
secretaria@escolapiesolesa.org

mediodía

Càtering calent i atenció com a casa; migdiada per als  menuts de P3.

Menjador escolar

L’espai migdia és un espai educatiu on el nostre alumnat segueix un procés d’aprenentatge constant, potenciant una alimentació adequada i variada, així com una dimensió social i lúdica amb activitats dirigides per monitoratge sota el Projecte de Menjador, en la franja horària de 13 h a 15 h.

El nostre menú es basa en la cuina mediterrània amb productes de temporada i adaptats a qualsevol necessitat dietètica, segons el criteri de cuina saludable.

Consulta el menú d’aquest mes aqui.

Servei d’acollida

i permanències

L’ horari dels alumnes d’Educació Infantil i Primària és de 9 h a 13 h y de 15 h  a 17 h.

Disposem d’un servei d’acollida matinal des de les 7,30 h i d’un servei de permanència al migdia de 13 h a 13,30 h per a qui ho necessiti, tant de manera puntual com habitual.

extraescolars

Activitats extraescolars

L’escola disposa de l’activitat extraescolar de Taekwondo. Aquesta disciplina esportiva està supervisada i dirigida per l’entitat Boesport i pensada per a totes les edats: infants, adolescents i adults.

El telèfon de contacte per a més informació: 605. 16.03.77

Persona de contacte: Xavier Boada

de Setmana Santa, estiu i primera quinzena de setembre

En aquestes tres franges de vacances escolars l’escola ofereix activitats d’esport i tallers pensats per a totes les edats. L’organització es porta a terme entre l’escola i l’entitat Boesport, que en aquestes dates amplia el ventall d’activitats.

El telèfon de contacte per a més informació: 605. 16.03.77

Persona de contacte: Xavier Boada

Departament

d’orientació

Actualment, el Departament d’orientació està format per:

• M. Mar Solsona Psicòloga.

Les principals tasques que es porten a terme són:

• Ajudar a la prevenció, detecció i derivació de necessitats.
  • Aportar recursos personals, materials i tècnics a l’alumnat amb necessitats educatives.
  • Facilitar la inclusió.
  • Contribuir a la implantació i desenvolupament d’ Adaptacions Curriculars.
  • Informar als pares i mares sobre l’evolució dels seus fills/filles en coordinació amb el tutor/a.
  • Acompanyament a l’alumnat i la seva família davant necessitats emocionals i d’aprenentatge.
  • Observació directa.
  • Valoracions psicopedagògiques en casos concrets.