Associació de mares i pares

És l’associació que, entre altres coses, té la funció d’afavorir la relació i coordinació entre famílies i escola i, alhora, treballar per millorar la participació i compromís de la comunitat educativa.

Associació de mares i pares

L’AMPA porta a terme diferents projectes i iniciatives com les següents:

Projecte Pati: millora dels espais, col·laboració en la renovació dels jocs, millora de la qualitat del temps d’esbarjo,..

Projecte Llibre Amic: socialització dels llibres de text dels alumnes, un estalvi en la despesa familiar.

Patge reial: petit obsequi per a l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial.

– Viatge de fi de curs de 4t ESO: col·laboració en la compra de castanyes i en la rifa del festival de fi de curs.

– Festival de fi de curs: organització en la venda d’entrades.

– Finançament de la Robòtica de l’escola, des de P3 fins 4t ESO.

– Finançament dels ordinadors i la TV de l’aula d’informàtica.

– Finançament del concurs Exporecerca Jove, per a l’ESO.

Dia de la família: organització del dia de la família per compartir i gaudir amb tothom.

– Organització i venda de la Xocolatada Solidària de l’Hospital Sant Joan de Déu.

Ofrena a Sta Oliva, patrona d’Olesa, a la Mare de Déu de Montserrat i a Santa Paula Montal.

– Entitat participant en EMPO, escoles de mares i pares d’Olesa, organitzant xerrades educatives a la vila.

Per a qualsevol dubte o suggeriment podeu dirigir-vos al correu electrònic: ampaescolapies08640@gmail.com