Blogs pedagógicos

El menjador escolar és un temps i un espai educatiu: asseure’s amb correcció, demanar les coses adequadament, compartir moments de diàleg respectant el torn de paraula i alhora les opinions dels altres, etc. Aquesta actitud l’entenem també en l’estona de després de dinar en totes les seves opcions.

Des de l’escola, apostem per un menjador on ens sentim com a casa, amb productes de proximitat i de primera qualitat. Supervisat per nutricionista i atenent a totes les necessitats: intoleràncies, al·lèrgies, etc.

Després de dinar, l’alumnat té l’opció de tenir estona d’esbarjo, estona d’activitat pautada pel servei de monitoratge de l’escola amb el seu Projecte de menjador, o bé, per als més grans de l’escola, l’ aula d’estudi.

saludable

Menú abril: clic aquí

Menú sense gluten: clic aqui

Menú sense lactosa: clic aqui